888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Novinky

2022-04-22

888 Holdings je známá online hazardní a sázková společnost. Byla založena v roce 1997 a rychle se etablovala jako dominantní významný hráč v globálním online herním byznysu. Deštník 888.com hrdě poskytuje hráčům rozmanitý výběr online herních značek. Každý z nich má svůj vlastní odlišný, poutavý anapínavý soubor her, vyhlídky, ceny a mnoho dalšího.

888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Bookmaker je nedostižným lídrem s více než dvacetiletými zkušenostmi v herním průmyslu. Navzdory tomu se organizace nadále snaží znovu potvrdit důvěru svých uživatelů. Společnost od té doby spustila svou nejnovější kampaň 888 Made-to-Play. Zpráva o spuštění přišla poté, co společnost oznámila zvýšení příjmů pro finanční rok 2021.

888 spouští novou kampaň

Přední sázková společnost neustále hledá nové způsoby, jak zlepšit herní zážitek pro své zákazníky. Neustále se přizpůsobují, vytvářejí a aplikují nové technologie, jedinečná herní řešení a vylepšují způsoby zvyšování efektivity. Výsledkem je, že se 888 pokouší spojit své různorodé značky do jediného, koherentního tématu. 

Mezi tyto značky patří 888 kasino, 888 poker a 888sport, které jsou součástí nové kampaně Made-to-Play. Kromě toho společnost věří, že cílem nové kampaně je přivést podniky a lidi ke společnému cíli.

Nová kampaň začne v Spojené království. Společnost využije několik digitálních kanálů, včetně sociálních médií a televize, aby oslovila své cílové publikum. Použije je ke spuštění reklam, které poběží několik týdnů v celém regionu. 

Podle viceprezidenta strategického marketingu společnosti Sivana Finna je odhalení hlavního plánu značky Made-to-Play pro společnost významným krokem vpřed. Cítí, že spojením všech silných značek, které za ta léta vytvořily, budou moci vyjádřit konzistentní příběh, který vysvětluje, co je odlišuje od konkurence. Poznamenává, že to je důvod, proč s nimi jejich klienti rádi interagují.

888 plánuje vstoupit do nových jurisdikcí

888 má v úmyslu spustit svou kreativní kampaň kromě Velké Británie i na dalších trzích. S ohledem na to musí Made-to-Play ještě oznámit, kdy se rozšíří do dalších významných oblastí. Není žádným překvapením, že 888 spustila novou hlavní strategii značky.

Na začátku roku, když firma zveřejnila své celoroční finanční výsledky za rok 2021, naznačila své plány na Made-to-Play. Podle Itaie Panzera, generálního ředitele společnosti, mělo být 888 značek znovu spuštěno v rámci hlavní strategie zvané „Made-to-Play“. Řekl, že nová hlavní značka bude postavena na pevných základech stejnojmenné oceňované pokerové kampaně.

Kromě toho se příjem hazardní skupiny se sídlem v Gibraltaru zvýšil na 980,1 milionu USD v roce 2021. To představovalo 15% nárůst oproti předchozímu roku 2020. Kromě této expanze společnost 888 oznámila, že své služby představí na mnoha trzích později v tomto roce. . Společnost uvedla, že má v úmyslu brzy dosáhnout Ontaria v Kanadě. Přemýšlí také o zvýšení své přítomnosti ve více státech USA. Má však další atraktivní alternativu pro návrat do Nizozemska.

Nejnovější zprávy

Jaké funkce nabízejí kasina virtuální reality?
2022-07-20

Jaké funkce nabízejí kasina virtuální reality?

Novinky