Britská BGC vítá nedávná vládní reklamní opatření


Rada pro sázení a hry (BGC) schválila nedávno oznámená nařízení o reklamě od vlády Spojeného království. Nová opatření mají za cíl omezit nelegální internetovou reklamu a ochránit nezletilé před potenciální újmou.
Sir John Whittingdale MP, ministr ministerstva kultury, médií a sportu (DCMS), oznámila nová pravidla 25. července 2023. Nová nařízení nařizují všem sítím sociálních médií a webům, aby přijaly přísnější opatření, aby zabránily dětem ve sledování „škodlivých“ reklam, včetně hazardních her.
Před týdny BGC naléhalo na všechny hlavní subjekty sociálních médií, aby se spojily a vytvořily lepší bezpečnostní standardy na ochranu zranitelných a zajistily, že nezletilí nebudou vystaveni odvrácení dospělých.
Na začátku roku zaslal Michael Dugher, generální ředitel BGC, dopis společnosti DCMS, v níž žádá vládu, aby přinutila platformy sociálních médií, aby jednaly dříve. Ministr ministerstva pro digitál, kulturu, média a sport (DCMS), poslanec Stuart Andrew, řekl, že svolá schůzku, aby změny urychlil.
BGC říká, že většina jejích členů vynaložila společné úsilí, aby zajistila, že pouze ti, kteří jsou schváleni k hazardu, mohou sledovat jejich online reklamy pro regulované sportovní sázení produkty a kasinové hry. Pokud platforma nemůže potvrdit přesnost svého cílení po dobu alespoň 18 let, všechny reklamy na sociálních sítích musí cílit na lidi ve věku 25 let a starší.
Implementace nového kodexu chování BGC brání fotbalovým klubům inzerovat sázkové kurzy a regulované stránky s hazardními hrami na jejich platformách sociálních médií. Podle BGC jsou tyto platformy oblíbené mezi mladými lidmi.
Členové BGC v Spojené království se také podílely na zvýšení citlivosti veřejnosti, aby se odhlásila z přijímání reklam na hazardní hry na sociálních sítích.
Generální ředitel Rady pro sázky a hry Michael Dugher nová opatření schválil. Řekl:
"Velmi vítáme tato nová opatření stanovená poslancem Sira Johna Whittingdalea, která udělají více pro ochranu dětí a mladých lidí před zobrazováním věkově omezených reklam. Vyplývá to z našich výzev k vládě, aby v této oblasti udělala více, protože jsme uznali, že je potřeba změna." . Členové BGC již podnikli velké kroky, aby zajistili, že se reklamy našich členů dostanou pouze ke správnému publiku. Tento nový pokyn od vlády zajistí, že platformy budou povinny dělat totéž. Naši členové se těší, že budou i nadále prosazovat vyšší standardy a zároveň investování do pracovních míst a podniků ve Spojeném království."
Související zprávy
